מגבונים לניקוי עיניים – ד"ר פישר בייבי

תינוקות רבים סובלים מהפרשות בעיניים, שמפריעות להם ומותירות את ההורים אובדי עצות. מעבר לחוסר הנוחות של הילדים, החשש הוא שמאחורי ההפרשות מסתתר פוטנציאל לסיבוכים, דוגמת דלקות עיניים. אחד המוצרים העיקריים בקטגוריית הטיפול בעיני הקטנים הוא חפיסת מגבונים לניקוי עיניים של המותג ד"ר פישר – מגבוני ד"ר פישר בייבי (Dr. Fisher Eye-Care Sensitive baby) – אותם נסקור עבורכם בכתבה הבאה.

הכירו את מגבוני העיניים של ד"ר פישר בייבי

מגבוני העיניים של ד"ר פישר מיועדים לבצע ניקוי של העפעפיים והריסים של התינוק. אלו הם מגבונים עדינים מטבע הדברים, שלפי החברה שמאחוריהם אינם כוללים חומרים משמרים, בושם וצבע. המגבונים האלה הם היפואלרגניים ולכן מתאימים למכנה משותף רחב של תינוקות. הם מועשרים בתמצית קמומיל.

המוצר מגיע באריזות של 40 מגבונים, אשר השימוש בכל אחד מהם מן הסתם הוא חד פעמי. שימו לב שיש לד"ר פישר סדרת מגבונים למבוגרים המגיעים באריזה בעיצוב דומה – ההבדל החזותי בין המוצרים הוא הכיתוב baby והגוון הורוד של תיאור המוצר. למיטב הבנתינו רשימת הרכיבים בין המוצרים דומה, כשההבדל הוא שהמגבונים לתינוקות הם מגבוני אל דמע. המשמעות היא שהמגבונים עברו בדיקות שהראו שהם לא שורפים בעיני התינוקות.

יתרונות המגבונים

  1. יעילות – המגבונים עושים את העבודה ברוב המקרים. באפשרותם להסיר לכלוכים מסוגים שונים המצטברים סביב עיניו של התינוק
  2. פשטות בשימוש – במגבונים ניתן להשתמש באופן מיידי לאחר הפתיחה שלהם. אין צורך לחמם, להעביר אותם סטריליזציה או לבצע אי אילו פעולות הכנה. כמובן שחשוב להקפיד על הוראות היצרנית: לא לגעת עם המגבון בתוך העין, להימנע משימוש במגבון בעל עטיפה קרועה או כתמים וכן להיזהר שמא התינוק יבלע את המגבון, חלילה.
  3. המגבונים, פטנט ישראלי מספר 169525, נבדקו אופטלמולוגית ודרמטולוגית. יש לא מעט רופאי תינוקות ועיניים שממליצים כתוצאה מכך להשתמש בהם.
  4. ניתן להשתמש במגבונים גם כקומפרסים חמים או קרים.

חסרונות המגבונים

  1. המחיר – מדובר במוצר לא זול. חבילה של מגבונים מתחילה לרוב מכ-45 ₪ ועשויה גם לעלות יותר בסביבות כ-60 ש"ח. בהשוואה לפתרונות אחרים, כמו שימוש בקומפרסים חמים, עלות השימוש יקרה יותר. בנוסף לכך, על פי הוראות היצרנית יש להשתמש במגבון חדש עבור כל אחת מהעיניים, ולכן האריזה עלולה להסתיים מוקדם יותר ממה שאתם חושבים (שמענו על הורים שמסיבות אלה או אחרות פשוט הופכים את המגבון ומנקים את העין השנייה עם צדו השני).
  2. המגבונים מיועדים למקרים פשוטים יחסית של הפרשות שומניות, כך שאפשר להתבונן בהם בתור פתרון מונע ולא בפתרון במצבים רפואיים מורכבים. בדלקות ובנזקים אחרים הנגרמים לסביבת העין התועלת שלהם תרד פלאים (הטיפול במקרים אלה צריך להיעשות כמובן באמצעות רופא). מהניסיון שלנו לא תמיד המגבונים הצליחו להוציא הפרשות שהצטברו סביב עיניו של התינוק.


יש לך רעיון לשיתוף פעולה?
רוצה לכתוב בבלוג שלנו?
מעוניינת לפרסם את העסק שלך?

צרי עימנו קשר!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

דילוג לתוכן