המלצה על מוצר: משאבת חלב מדלה "פריסטייל"

קומפקטית, נוחה לשימוש ובעיקר: "עושה את העבודה". משאבת החלב "פריסטייל" של חברת מדלה, יכולה להיות הפיתרון למי שרוצה להמשיך ולתת חלב אם – מבלי לוותר על הנוחות שלה.

במה מדובר?

משאבת חלב פריסטייל של חברת "מדלה": היא משאבה שמיועדת לאמא בשנת 2017: היא עובדת – אבל רוצה להמשיך ולתת חלב אם לתינוקה, או לאמא שרוצה גם לצאת ולהתאוורר מדי פעם וגם לאמהות שמכל סיבה שהיא לא מסוגלות להניק אך רוצות להעניק חלב אם.

זו משאבת חלב דו צדדית, כלומר כזו המספקת שאיבה כפולה. יש לכך שני יתרונות בולטים: הראשון הוא כמובן חיסכון בזמן, והשני הוא שיפור בטווח הרחוק של ייצור החלב (שאיבה באופן כזה מעודד ייצור חלב). במידה ומעוניינים בשאיבה חד צדדית – ניתן לעשות זאת בפשטות.

המשאבה יכולה להיות גם משאבה ניידת: היא קטנה בגודלה ומאפשרת נשיאה פשוטה שלה ממקום למקום כך שאת לא מקובעת למקום אחד בלבד למשך זמן השאיבה. כמו כן, הסוללה שלה מספיקה לשלוש שעות.

בשונה ממשאבות חלב אחרות, הפריסטייל כוללת שני שלבי שאיבה: בשלב ראשון יתבצע מצב שמטרתו לגרות את רפלקס שחרור החלב, והשלב השני הוא שלב השאיבה עצמו. המשמעות היא שהמשאבה למעשה מדמה את תהליך ההנקה הטבעי.

זוהי המשאבה, ועכשיו לשורה התחתונה – עבור האמא השואבת והעייפה:

יתרונות:

  • גודל: מדובר במשאבה קטנה וקומפקטית שאפשר לקחת איתך גם מחוץ לבית. היא נכנסת בקלות (כמעט) בכל תיק.
  • ניידות: לאחר הטענה של הסוללה ניתן להשתמש בה ללא חיבור לחשמל לפרק זמן של עד 3 שעות כמעט.
  • דו צדדית: מאפשרת שאיבה דו צדדית וגם חד צדדית במידת הצורך. אידאלי לאמהות לתאומים שרוצות להגביר את ייצור החלב ואת כמות החלב השאוב.
  • מדמה את פעולת ההנקה: באמצעות האפשרות לשאיבה דו שלבית, פעולת ההנקה המדומה מאפשרת ייצור יותר יעיל ומהיר של חלב.
  • צג דיגיטלי: מציג לך את פרק הזמן בו את שואבת. ניתן גם לכוון ולראות בו את עוצמת השאיבה.

חסרונות:

  • עוצמה: עדינה יותר מאחרות (למשל "מדלה לקטינה") ויחד עם זאת, לעתים זה יתרון.
  • מחיר: במידה ואת מתכוונת לרכוש אותה, כדאי לבדוק אפשרות לרכישה בחו"ל. לא מדובר במשאבה זולה – ולכן חשוב לבדוק מה בדיוק הצורך שלך בשאיבה.


יש לך רעיון לשיתוף פעולה?
רוצה לכתוב בבלוג שלנו?
מעוניינת לפרסם את העסק שלך?

צרי עימנו קשר!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

דילוג לתוכן