צילומי ניו בורן: מזכרת מהממת לכל המשפחה

ההורה הממוצע צפוי לצלם את התינוק שלו בלי סוף בחודשים הראשונים של חייו, וגם לאחר מכן. הוא ירצה את המזכרת הבלתי נשכחת מהתקופה הקסומה הזו, מזכרת שתהיה בעלת יופי ויזואלי עוצר נשימה.

צילומי ניו בורן, הנערכים על ידי צלמים מקצועיים, מציעים את זה בדיוק ויכולים להיות המתנה המושלמת עבור המשפחה החדשה. צילומי ניו בורן הפכו בשנים האחרונות להרבה יותר מאשר טרנד. והחדשות הטובות? נראה שהם כאן כדי להישאר.

על צילומי ניו בורן

צילומי ניו בורן מציגים את התינוק במלוא תפארתו בתקופה המוקדמת של חייו. מועד הצילום נתון לבחירת ההורה, כאשר יש הבוחרים לעשות זאת בשבועות הראשונים לחיי התינוק ויש שמעדיפים להמתין כמה חודשים. כך או כך המטרה היא לתעד בצורה אומנותית את התקופה הנפלאה הזו, עם סשן תמונות חווייתי שיכול לפאר בסופו של תהליך את בית המשפחה.

צילומי ניו בורן מציעים עולם ומלואו. מגוון האפשרויות בהם פשוט עצום ומושפע מהיצירתיות של הצלם ומהרצונות של ההורים: כך למשל אפשר לצלם את התינוקות בסטודיו, בבית המשפחה, בחיק הטבע או בכל מקום אחר. יש צלמים אשר מוסיפים רקעים מיוחדים לצילום בשלבי העריכה, מה שעשוי ליצור נופך קסום ואגדתי לתמונה. עוד נהוג לשלב בצילומים אביזרים שונים שהופכים לאחד השחקנים המובילים בפריים: דובים, צעצועים, כובעים מצחיקים ועוד.

שימו לב שצילומי ניו בורן עשויים להעמיד במרכזם גם את שאר בני המשפחה. בדרך כלל נהוג לצלם כמה תמונות של ההורים המאושרים עם התינוק. אם יש במשפחה אחים גדולים יותר, הם בהחלט יכולים לככב בחלק מהתמונות. כפי שכתבנו קודם לכן, השמיים הם הגבול מבחינת מספר האפשרויות.

המזכרת המושלמת מתקופה בלתי נשכחת

צילומי ניו בורן נמשכים לרוב כמה שעות, בסופם – או ליתר דיוק כמה ימים לאחר מכן – מקבלים ההורים את תוצרי הצילום. בהתאם לסיכום הספציפי שלהם עם הצלם, עשויים התוצרים לכלול אלבומי תמונות, תמונות מוגדלות, תמונות על קנבס ועוד. מלבד החומרים המופקים, שנתלים לאחר כבוד במקומות שונים בבית, הצלמים מספקים להורים ברוב המקרים דיסק עם חומר הגלם, כלומר, כלל התמונות שהם צילמו (לעיתים ללא עריכה או עיבוד גרפי מיוחד). ביום צילומים מוצלח ופורה עשויות להיות מאות תמונות כאלה, המספקות זיכרון יוצא מן הכלל מתקופה שלא תחזור.

יתרון משמעותי הוא שהצילומים עצמם עשויים להיות מהנים במיוחד. למרות שהתינוקות לא בהכרח מבינים מה מתרחש, ההורים עצמם מוצאים את עצמם פעמים רבות נסחפים ולוקחים חלק פעיל בחוויה.

כך מפיקים את המקסימום מהצילום

לצילומי ניו בורן יש את מלוא הפוטנציאל להיות חוויה עבור ההורים, אבל הבעיה היא שחלק מהתינוקות ה"טריים" עלולים להתקשות לצלוח אותם. אסור לשכוח שהצילומים נערכים בתקופה מוקדמת מאוד בחיי התינוק, בה הוא עדיין לא מבין את המשמעות של הנעשה מולו. יש תינוקות עבורם החוויה מעט מלחיצה, במיוחד כשהיא כרוכה במפגש עם אנשים שהם לא מכירים (בעיקר הצלמים).

האופי של הצלם לכן חשוב ועשוי להשפיע על החוויה של הקטנים. מומלץ להיפגש עם הצלם, או לפחות לשוחח איתו טלפונית, ולנסות להתרשם ממנו תוך כדי. במעמד הבירורים רצוי לבדוק גם כיצד הצלם מתכוון ליצור את האווירה הנעימה החשובה להצלחת הצילום.

צלמים רבים מקפידים על סטודיו בעל אווירה נעימה, מוזיקה שתינוקות אוהבים או אפילו רעשים שעשויים להרגיע אותם (מכשירי ה-White Noise) למיניהם. אפשר בהחלט לנסות לברר מראש מהם האמצעים שיכולים לשמש למטרות חשובות אלה, כאשר גם מועד הצילום עשוי להשפיע. צילום התינוק כשהוא עייף, עצבני ורעב כנראה אינו הרעיון המוצלח ביותר שיש.


יש לך רעיון לשיתוף פעולה?
רוצה לכתוב בבלוג שלנו?
מעוניינת לפרסם את העסק שלך?

צרי עימנו קשר!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

דילוג לתוכן