מורן מתנות סרוגות

מורן גורנגוט סורגת כבר מגיל 12. היא נזכרת באהבה שנוצרה בינה לבין חוטי הסריגה "למדתי לסרוג מאמא שלי ותמיד זה היה תחביב שהיה ברקע, באוניברסיטה החלטתי לקחת קורס סריגה בשביל העשרה והתחברתי מחדש לתחביב הישן".

בהמשך היא מספרת כי בחלוף הזמן היא המשיכה ללמוד ולשכלל את מיומנות הסריגה ואף חשקה בפתיחת עסק משלה.

כאשר החלום הופך למציאות

ההחלטה של מורן לפתיחת העסק הייתה די קלה לאחר שראתה שיש התעיינות רבה בתחום "ראיתי כי נשים רבות מעוניינות ברכישת מוצרים סרוגים אך לא יכולות להרשות לעצמן בשל העלות הגבוהה". בעקבות זאת, מורן החליטה לספק לאותן נשים מוצרים סרוגים באיכות גבוהה ובמחירים סבירים לכל כיס.

"אני מאמינה שניתן לספק מוצר סרוג באיכות גבוהה הן של החומרים והן של עבודת היד גם במחירים סבירים" היא מספרת.

ויש גם סדנאות למידה

מורן מציעה גם שירות נוסף ומלמדת נשים אחרות איך לסרוג בעצמן ולעצב את ביתן באופן עצמאי לפי טעמן האישי. היא מציעה קורס או סדנה בסיסית בליווי אישי ומבטיחה הנאה מרובה במהלך הלמידה 

והחלום רק ממשיך לגדול

בתקופה האחרונה מורן עומלת על פתיחת מחלקת אירועים המאפשרת עיצוב ומיתוג אירוע באופן מיוחד מבלי להיכנס להוצאות ש'קורעות את הכיס'.

"פעמים רבות אנו רוצות להוסיף את הטאצ' המיוחד אבל אין לנו את הזמן לעשות זאת ולכן אני משכירה אלמנטים עיצוביים שהכנתי ומבטיחה שזה יוזיל את ההוצאות השונות"

איך ניתן להשיג את המוצרים של מורן?

המוצרים הם עיצובים ייחודיים לאירועים שונים: חתונה, חינה, מקווה, ברית ובריתה; מארזי מתנות ליולדת, בת מצווה, גיוס ועוד; מוצרים סרוגים לתינוקות ולבית ולימוד סריגה במסרגה אחת ובשתיים.

ניתן לפנות אליה דרך כתובת המייל moran.gorengot@gmail.com

או דרך עמוד הפייסבוק

מוצרים נוספים מבית מורן מתנות סרוגות:


יש לך רעיון לשיתוף פעולה?
רוצה לכתוב בבלוג שלנו?
מעוניינת לפרסם את העסק שלך?

צרי עימנו קשר!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

דילוג לתוכן