קורסים אינטרנטיים מעשירים לקריאת שפת גוף ושיפור יכולות השכנוע – הנחה מיוחדת!!! עד ה5/7/2021

בית הספר הישראלי ל-NLP (אחד מבתי הספר הוותיקים בישראל בתחום) פרסם השבוע כי לרגל יום ההולדת של המנהל שלו, ליאור ברקן, הם נותנים למשך שבוע הנחה משמעותית על כל קורסי האונליין שלהם שעוסקים בשפת גוף, שכנוע ויצירת שינוי פנימי.

ליאור, שאותו אני מכירה כבר תקופה ארוכה, הציע הנחה משודרגת יותר לחברות הקהילה שלנו. במקום 20% ההנחה שיש כרגע על כל התכנים באתר, הוא יצר עבור חברות הקהילה שלנו קופון של 30% הנחה.

מה ניתן למצוא באתר?

בתוך האתר, ניתן למצוא קורסים אינטרנטיים, המכילים עשרות שעות הכשרה ושיטות תרגול שנבנו במיוחד עבורך, כדי שהקורסים לא יישארו סתם תיאורטיים ויאפשרו לך להפיק תוצאות אמתיות באמצעות כלי ה-NLP.

יש שם כלים ותפישות חדשניות שיעזרו לך לקרוא שפת גוף באמת (ולא סתם חומרים מיושנים על שפת גוף סגורה ופתוחה), להשפיע על תת המודע של האדם שמולנו, לשכנע ואפילו ליצור שינוי פנימי עמוק בכם ובאחרים. כלים מהסוג שניתן לבדוק ישר ולדעת שהם עובדים עבורך.

עכשיו, כמו שכתבתי קודם, כל הקורסים האלה נמצאים כרגע בתקופת הנחה מיוחדת עד יום שני הבא (ה-5 ליולי) של 30% ממחירם המלא של כל הקורסים שבאתר (כן, גם החבילה שכוללת את כל הקורסים ביחד).

איך ליהנות מההנחה הזו?

בזמן הרכישה ניתן יהיה להזין קופון. הקופון הבא, יהיה בתוקף עד יום שני הבא (ה-5 ליולי) בלבד. לכן, אם בא לך ליהנות מההנחה ומהתכנים הייחודיים שלנו כדאי לך להיכנס כבר עכשיו אל אתר קורסי האונליין של בית הספר הישראלי ל-NLP בקישור הבא: nlptools.co.il ולהזין את הקופון הבא במהלך הרכישה (ולא את קוד הקופון שמופיע שם באתר):

BDAYSPECIAL2021

חשוב לדעת 1: במקרה והכשרה בבית הספר הישראלי ל-NLP תעניין אותך בעתיד, מחיר ההכשרות שרכשת ינוכה ממחיר הקורס. מכיוון שבוגרי ההכשרות שלהם מקבלים את הקורסים האלה כחלק מההכשרה המלאה, אין צורך לשלם עליהן פעמיים.

חשוב לדעת 2: אם רכשת את אחד מהקורסים הקטנים בנפרד ובא לך לרכוש את החבילה הכוללת, יש ליצור איתם קשר כדי שיוכלו ליצור עבורך קופון מיוחד שיוריד את מחיר הקורס שכבר שילמת מהמחיר הכולל.

חשוב לדעת 3: במידה ותכני הקורסים ישודרגו (וזה קורה בימים אלו), תהיה לך גישה לגרסה המשודרגת ביותר של הקורסים. אוטומטית וללא כל תוספת תשלום.


יש לך רעיון לשיתוף פעולה?
רוצה לכתוב בבלוג שלנו?
מעוניינת לפרסם את העסק שלך?

צרי עימנו קשר!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

דילוג לתוכן