טיולון לונדון צ'יקו – London Chicco

המילה "לונדון" מעלה באופן כמעט מיידי קונוטציות של אופנה, תרבות ושיק אירופאי-בריטי. טיולון הנושא את שמה של לונדון יכול לכן לעורר סקרנות, בעיקר כאשר מתבוננים בגורם שמאחוריו: חברת Chicco, הנחשבת לאחת הבולטות בתחום מוצרי התינוקות בכלל והעגלות והטיולונים בפרט. בסקירה הבאה נציג בפניכם את יתרונות ומאפייני הטיולון הפופולארי הזה.

כל מה שחשוב לדעת

טיולון לונדון מבית צ'יקו מיועד לילדים מגיל חצי שנה ועד למשקל של כ-15 ק"ג (סביבות גיל שלוש). הטיולון, השוקל כ-7.2 ק"ג, נועד על פי הגורמים שמאחוריו "להעניק לתינוק נוחות והגנה מירבית, תוך אספקת הצרכים היום-יומיים של ההורים המודרניים". הוא כולל משענת המתכוונת לאחד מבין ארבעה מצבים, שתי ידיות, ארבעה גלגלים בעלי עיצוב מעניין, סל תחתון לאחסון, צליה להגנה מפני קרני השמש או כיסוי המספק הגנה מהגשם. כיוון המושב הוא עם כיוון הנסיעה בלבד.

המפרט הטכני של הטיולון מציג נקודת פתיחה חיובית – לפחות על פי הדרישות של חלק מההורים. משקל של כ-7 ק"ג הוא ממש לא בשמיים, כך שאפשר לטעון שמדובר בטיולון במשקל סביר בהחלט בהשוואה לאלטרנטיבות. בנוסף לכך העגלה מגיעה במידות די סטנדרטיות, הן במצב הפתוח והן במצב המקופל (גם אם יש קושי מסוים במצב המקופל אליו נתייחס בהמשך). הקיפול הוא על עיקרון המטריה ונעשה בצורה נוחה להתרשמותנו, כך שלאחר מספר שימושים אתם לא צפויים להיתקל בקשיים לעשות זאת.

היינו שמחים אם העגלה הייתה כוללת מעקה, שתורם לביטחון ולשקט הנפשי של ההורים. בדרך זו ההסתמכות היא על רצועות העגלה בלבד, מה שנתפס כפחות בטוח על ידי החלק הארי של ההורים.

מה אומרים המשתמשים?

אנחנו טרם ניסינו את טיולון לונדון של צ'יקו, אבל מסקירה שביצענו באינטרנט עולה שהביקורות לגבי המוצר הן מעורבות. חלק מהמשתמשים מדווחים על עמידות נמוכה באופן יחסי של הטיולון, מה שהביא לבלאי מסוים כעבור מספר חודשים של שימוש. מנגד אחרים מדווחים דווקא על שימוש נטול תקלות, כך שיכול להיות שיש חשיבות למקום בו אתם רוכשים את הטיולון. לכן מומלץ לרכוש את הטיולון בחנות המציע אחריות מקיפה וארוכה ככל האפשר.

הזכרנו קודם לכן על מצב השכיבה של העגלה, ועל הקושי הנוצר ממנו. חלק מהמשתמשים דיווחו על חוסר נוחות הנובעת מכך שאין אפשרות לגשת לסל האחסון כאשר העגלה שוכבת. בנוסף לכך הירידה של הגב למצב שכיבה אינה הרמטית, עם הטייה בת מספר מעלות שעלולה להקשות על אחסון הטיולון (למשל ההכנסה שלו לתא המטען של הרחב).

טיולון לונדון של צ'יקו מגיע עם תג מחיר נוח יחסית, העומד על כ-350-450 ש"ח (נכון למחצית השנייה של שנת 2018). מהידוע לנו זהו מחיר ממוצע בהשוואה לטיולונים הקיימים בשוק. לדעתנו כן תמצאו טיולים שמציעים איכות, נוחות ובטיחות גבוהים יותר, גם אם ייתכן שהמחיר שתצטרכו לשלם יהיה גבוה יותר.


יש לך רעיון לשיתוף פעולה?
רוצה לכתוב בבלוג שלנו?
מעוניינת לפרסם את העסק שלך?

צרי עימנו קשר!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

דילוג לתוכן