פח חיתולים Korbell

תינוק מביא לבית הרבה מאוד שמחה וניחוחות משכרים, אך מנגד גם ריחות שנעימים הרבה פחות – אנחנו מתכוונים כמובן לעשיית הצרכים. החיתול של התינוק הממוצע צפוי להתמלא בשתן ובצואה בתדירות גבוהה במיוחד, כאשר רק בגילאים מתקדמים (יחסית) יידע הפעוט לשלוט על צרכיו ולהשתמש באסלה. עד שזה יקרה, אנחנו צפויים למלא פח אחרי פח בחיתולים משומשים, בעלי פוטנציאל להפיץ ריח לא נעים בכל רחבי הבית.

פתרון מתבקש הוא כמובן להשליך את החיתול מיד לאחר הפיכתו למשומש בפח האשפה השכונתי או זה הממוקם מתחת לבניין, אבל זה לא ישים עבור רוב ההורים. תדירות החלפה גבוהה של השקיות וניקוי הפחים יכולים להקל על המצב. אופציה אחרת היא פשוט לרכוש פח חיתולים, המכניס אותנו לעולם רחב ועמוס באפשרויות.

בסקירה הבאה נתייחס לפח החיתולים של חברת Korbell, הנחשב לאחד המובילים בקטגוריה שלו וזכה במהלך השנים במספר פרסים חשובים.

התכונות העיקריות של המוצר

במובן מסוים ניתן להפוך כל פח או שקית למקום אחסון לחיתולים משומשים, אבל ההנחה היא שפח ייעודי ימנע חלק מ"תופעות הלוואי" של המוצרים הפשוטים יותר. הפח של חברת Korbell מדגים את זה בדיוק. מבחינת הריח, היתרון העיקרי שלו הוא מנגנון המונע מהריחות הלא נעימים "לברוח" מהפח ולהתפשט ברחבי החדר.

אחד הקשיים העיקריים של הורה המשליך את החיתול של ילדו לפח הוא לפתוח את הפח או את השקית, מה שלא פשוט כאשר היד תפוסה וכאשר יש חשש מנפילת תוכן החיתול לרצפה. מהבחינה הזו, נראה שפח החיתולים של Korbell מנסה לעשות את החיים של ההורים לפשוטים יותר. הוא כולל מכסה אותו ניתן לפתוח בלחיצה מהירה של הרגל על הכפתור (בדומה לפחים ייעודיים לחדרי שירותים), כך שאין צורך במגע ידיים. המוצר כולל לצד זה מנגנון נעילה לדלת שלו, המונע פתיחה שלה על ידי הילדים – על כל חוסר הנוחות או הסכנה הבטיחותית שבכך.

פח החיתולים של חברת Korbell כולל מחסנית ניילון (מיני), בה ניתן למקם כמות של כ-240 חיתולים. התוצאה של כל אלה היא מוצר שלדעתנו גדול וגבוה יותר בהשוואה לרבים מהמוצרים המקבילים בקטגוריה. מצד אחד זהו יתרון, מכיוון שמדובר בפח מאסיבי ויציב, עם שטח אחסון גדול יחסית. מצד שני, קחו בחשבון את הנפח הדרוש בחלל החדר לפח.

מה עם המחיר?

פח החיתולים של Korbell הוא לדעתנו מוצר מוצלח מאוד, שיכול להשתלב בחדרי התינוקות למיניהם. הבעיה העיקרית שחלק מההורים מוצאים היא תג המחיר בעל שלוש הספרות של הפח, שהופך אותו ליקר באופן יחסי בקטגוריה. זהו לא פח "רגיל", כך שרבים סבורים שהוא שווה את המחיר. מנגד יש הורים שיעדיפו לחפש אלטרנטיבות זולות יותר. גם במקרה הזה, כמו כל סוג אחר של מוצר לתינוקות, לכל הורה יש את הבחירה שלו.


יש לך רעיון לשיתוף פעולה?
רוצה לכתוב בבלוג שלנו?
מעוניינת לפרסם את העסק שלך?

צרי עימנו קשר!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

דילוג לתוכן