עגלת תינוקות ג'ואי כרום דלוקס

החברה הבריטית ג'ואי (Joie) נחשבת לשם דבר בעולם עגלות התינוקות כיום. יש לה מספר דגמים פופולאריים ומוצלחים, כולל דגם ג'ואי כרום דלוקס אליו נתייחס בסקירה הנוכחית. המדובר בדגם משופר, מאסיבי יותר וגדול יותר בהשוואה לדגם ג'ואי כרום ה"רגיל" – העגלה מסוגלת לשאת ילדים במשקלים של עד כ-17.5 ק"ג לפי נתוני היצרנית.

על העגלה

לעגלה טיולון ייעודי לשכיבה מלאה, אותה ניתן להרכיב עם או נגד כיוון הנסיעה (כמובן שמומלץ לרכוש גם אמבטיה ייעודית). העגלה כוללת גלגלים קדמיים אותם ניתן לקבע וגלגלים אחוריים גדולים בעלי מעצור. מבחינה בטיחותית כולל התפריט של העגלה חמש עגינות חגירה. יש לטיולון חמישה מצבים של שכיבה או ישיבה ביניהם ניתן לברור.

אופציה אחרת שיכולה להיות מועילה במצבים מסוימים היא הארכת מדרך רגליו של הילד. קיימת אופציה לחיבור סלקלים מסוגים שונים על העגלה באמצעות מתאמים ייחודיים.

עוד כולל התפריט של העגלה צילון מתכוונן, חלונית הצצה עבור ההורים, סל אחסון תחתון (רחב יחסית, אם כי ההמלצה הכללית היא לא להעמיס יתר על המידה כדי שלא לפגוע ביציבות העגלה), ריפודים אותם ניתן להסיר לצורך כביסה ועוד.

את עגלת ג'ואי כרום דלוקס ניתן לרכוש בחמישה גוונים לבחירה: אפור, כחול, ג'ינס כהה, ג'ינס דנים וחקי. זוהי לא העגלה המרשימה ביותר למראה, אבל כזו שבהחלט מעוצבת באופן משביע רצון.

יתרונות עגלת ג'ואי כרום דלוקס

  • מחיר – עגלת ג'ואי כרום דלוקס מגיעה עם תג מחיר נוח – כ-2,000-2,500 ₪ לרוב – ולכן מתאימה למי שמחפש עגלה באיכות גבוהה במחיר סביר.
  • קומפקטית – במצב המקופל שלה מדובר בעגלה קטנה יחסית, שיכולה לכן להתאים לכלי רכב בעלי תא מטען מצומצם. כאשר העגלה מקופלת ניתן לשנע אותה בצורה דומה לזו של מזוודת טרולי.
  • ההיגוי בסך הכל הוא נוח, גם הודות לגלגלים הגדולים. בנוסף ידית האחיזה גבוהה וניתנת לכיוונון, כך שעבור אנשים גבוהים (שלא כל עגלות התינוקות מתאימות להם) מדובר בפתרון מוצלח.
  • קיפול – הפטנט לקיפול עגלת ג'ואי כרום דלוקס הוא די פשוט, כך שניתן לעשות זאת במהירות.

חסרונות עגלת ג'ואי כרום דלוקס

  • איכות – למרות שעגלת ג'ואי כרום דלוקס בהחלט עומדת בסטנדרטים גבוהים, ניתן למצוא עגלות משובחות ממנה (ברמת החומרים או העיצוב) וגם נוחות ממנה. המחיר של עגלות אלה יהיה בדרך כלל גבוה יותר בהתאם.
  • משקל – עגלת ג'ואי כרום דלוקס שוקלת, יחד עם הטיולון, כ-12.5 ק"ג. זה לא נורא בכלל, אם כי יש בשוק עגלות שמשקלן נמוך מזה. גם עגלת ג'ואי כרום הבסיסית שוקלת פחות מדגם הדלוקס – כ-9 ק"ג כולל הטיולון.
  • קיפול – למרות הקיפול המהיר של העגלה, אי אפשר לעשות זאת ביד אחת (להבדיל מחלק מהעגלות אחרות שכן מאפשרות קיפול שכזה).

ההתרשמות שלנו היא שבטווח המחירים הנתון, עגלת ג'ואי כרום דלוקס היא אחת הבחירות היותר מוצלחות שיש.


יש לך רעיון לשיתוף פעולה?
רוצה לכתוב בבלוג שלנו?
מעוניינת לפרסם את העסק שלך?

צרי עימנו קשר!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

דילוג לתוכן