מכשיר להכנת פורמולה בייבי בר – רק ב8 שניות בלבד!

תדמיינו את הרגע הזה – אתן לבד בבית עם תינוק צורח, הכביסה כבר נוזלת מהסל כביסה ומתחננת שתקפלו אותה, ערימת הכלים מחכה שינקו ויפנו אותה, הבית מלוכלך והכלב, במידה ויש כבר חייב לצאת לטיול ובין כל אלו, התינוק שלך מתחיל לבכות מרעב ואת מרגישה שאת פשוט עוד שנייה קורסת מלחץ ועומס רגשי ופיזי – נשמע מוכר?

מה אם נגיד לך כי לכל דבר יש זמן וזה ממש לא נורא אם הבית קצת מלוכלך, או אם הבגדים עדיין לא מצאו את דרכם לארון. אבל עם זאת, יש דברים בחיים שאינם סובלים דיחוי שאחד מהם הוא הסיפוק המיידי של התינוק שלך לאוכל, שמבקש אותו כאן ועכשיו! לעניין הזה, חברת Burabi מצאה פתרון די יעיל ומהיר שיכול לעזור לכל הורה עם הפטנט הייחודי להכנת פורמולה ב8 שעות בלבד.

לרכישת מכשיר להכנת תמ"ל במחיר משתלם  – לחצו כאן!

הרעיון למכשיר מהפכני שיעזור להורים עייפים בלילה

שי כהן הינו מנכ"ל חברת Burabi שהביא את ילדו הראשון לפני כעשור. במהלך שנים של מחסור בשינה, הוא עלה על רעיון שיעזור לו להתמודד עם הכנת פורמולה לתינוקות (במיוחד בשעות הלילה הקשות).

הוא שאל את עצמו למה הוא צריך להיאבק עם תינוק צורח בשעות הלילה הקטנות ביד אחת וביד השנייה לאזן מים קרים עם חמים, לפתוח קופסת פורומלה (ואם היא חדשה אז בכלל, אתגר לא קטן 🙂 ) לערבב הכל ואז לגלות ש…אופס, הבקבוק בכלל לא סגור כמו שצריך ועכשיו צריך גם להכין מחדש כי חצי מהפורמולה מצאה את דרכה לרצפה…

למה צריך את כל הבלאגן הזה? אם יש המצאות שעוזרות לנו כמו טוחן מזון או בלנדר לשייקים שטוחן פירות – אז למה לא לפתח מוצר שיכין את הפורמולה כמו שצריך?

וכך עלה הרעיון לפטנט שפותח כמה שנים לאחר מכן וסביר כי ישבור בסערה את לב כל ההורים הטריים באשר הם.

מהו מכשיר Burabi המאפשר הכנה סופר מהירה של פורמולה לתינוקות?

לבייבי בר יש מטרה אחת ברורה – להכין פורמלה לתינוק שלך. 

אך לבייבי בר יש יתרונות אחרים שהופכים את המכשיר לאטרקטיבי פי כמה!

  • מפחית גזים בתינוק שלך באופן משמעותי. עקב ההכנה האחידה המרקם של הפורמולה יוצא חלק וללא בועות אוויר אשר עלולות לגרום להגברת הגזים ומחסור בשינה בתינוק שלך
  • כל אחד ואחת יכולים להשתמש בבייבי קר בקלות וביעילות. גם סבא, סבתא וכל מי ששומר על היקר לך מכל, יכולים להכין בקלות את הבקבוק.
  • הכנה סטרילית עם מינימום מגע ידיים. כיום, בעידן הקורונה חשוב לשמור על סטריליות ככל האפשר ולכן ניתן לומר כי השימוש בבייבי בר הינו בטוח לחלוטין מבחינה סטרילית.
  • המכשיר מאושר על ידי ה-FDA ומכוני התקינה המובילים בעולם (אירופה, אוסטרליה, ברית המועצות והמזרח). המכשיר מיוצר עם חומרים עמידים ובטוחים לשימוש.
  • מתאים לכל סוגי הפורמולות והבקבוקים בארץ. אין צורך בהתאמות מיוחדות לכל פורומולה שהיא. המכשיר מתאים עצמו לכל הסוגים שנמכרים בארץ ביניהם מטרנה, סימילאק, נוטרליון ועוד.
  • טכנולוגיה חדישה והכנת הבקבוק הישר מהנייד. דרך אפליקציה ייעודית ניתן אפילו להכין את הבקבוק מהנייד ללא צורך בלחיצה על המכשיר עצמו. בנוסף, הבייבי בר מצויד ב-18 חיישנים חכמים המנטרים בזמן אמת את כמות ואיכות התערובת ומבטיחים קבלת אותו הבקבוק בדיוק בכל פעם מחדש. 
  • תחזוקה קלה. המכשיר מאוד קל לשטיפה, לא צריך סבון או ניקיון באמצעות ספוג.

למידע נוסף ניתן לצפות >>

בשורה תחתונה – מוצר חובה או לגמרי מיותר?

אנחנו במאמי מרקט אוהבות להמליץ על מוצרים בצורה שקופה לאחר שבחנו את המוצר לחלוטין לאורכו ולרוחבו. המטרה שלנו היא שכל אמא ואבא יקנו את  המוצרים בכובד ראש, יבצעו מחקר שוק והשוואת מחירים משלהם ושאכן ישתמשו במוצרים ויפיקו מהם תועלת לטווח ארוך.

הבייבי בר אינו שונה ממוצרים אחרים כפי שציינו במהלך הכתבה שניתן בעזרתם להכין שייקים מפירות טחונים או מעבד מזון שטוחן את האוכל לטעימות עבור התינוק שלנו (ולא רק).

לכן לדעתנו למוצר מסוג זה יש בהחלט מקום ומדובר בפטנט שיכול לעזור לכל אמא ואבא לצלוח את התקופה הקשה של הכנת פורומלה לתינוק, במיוחד בשעות הלילה המאוחרות כשעינינו טרוטות ועייפות נורא.

בנוסף, במקום להשאיר הוראות מפורטות למטפלת או לסבא וסבתא פשוט מכוונים את הטמפרטורה הרצויה להכנת הפורמולה, לוחצים על כפתור ו…זהו המכונה עושה את השאר.

מאמי מרקט מעניקה למוצר את הניקוד 4 מתוך 5. למוצר אחריות לשנה והוא מתאים בעיקר להורים צעירים ועסוקים במיוחד. כדי להפוך את ההשקעה הכספית במוצר למשתלמת, עדיף להניח כי השימוש בו יהיה לטווח ארוך. ניתן גם להעביר אותו הלאה ולהעניק אותו להורים שאוהבים, המוצר איכותי ובעל חומרים עמידים במיוחד ונשאר איתכם למשך שנים רבות.

מי יודע, אולי בעתיד יהיה מוצר משלים של ידיי רובוט המאכילות את התינוק שלנו ואז בכלל חיינו יהיו מסודרים יותר. טוב נו, לא באמת 🙂 אבל אין ספק שזה רעיון לפטנט הבא, לא?

לפרטים נוספים על המוצר ולקנייה – לחצו כאן!


יש לך רעיון לשיתוף פעולה?
רוצה לכתוב בבלוג שלנו?
מעוניינת לפרסם את העסק שלך?

צרי עימנו קשר!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

דילוג לתוכן