אמבטיה, משקל ומד טמפרטורה – 3 פתרונות לתינוק במוצר אחד!

אין אמא טרייה שלא מכירה או תכיר את הסיטואציה הבאה: אחרי הלידה, זוג ההורים הנרגש מגיע לראשונה לבדיקת משקל בטיפת חלב והאחות המודאגת מתפלאת איך התינוק שלכם לא הגיע למשקל הרצוי על פי עקומת ההתפתחות הרצויה? אחות טיפת החלב שואלת אותך האמא, אינספור שאלות על הרגלי האכילה, כמה את מניקה בשעה, כמה פורומולה התינוק קיבל, כמה הוא פלט, מה עם הצואה והפיפי שלו – האם זה קורה כמו שצריך?? ואת, רק ילדת ממש לא מזמן, מנסה לחשב את שעות השינה שאת צריכה להשלים והגוף שלך עדיין מנסה להתאושש ממה שעבר עליו ממש לא מזמן והנה יש דאגה שאופפת אמהות רבות ממש כמוך – המשקל של הילד שלך.

בסופו של יום, הדאגה ההורית לגבי משקל הילד היא משותפת בהחלט, אולם אם האם מניקה ברוב המקרים היא עלולה לחוש אשמה תמידית בכך שהילד שלה לא עולה במשקל כמו שצריך.

לרכישת המוצר במחיר מעולה! – לחצו כאן!

הצורך לשקול את הילד מידי ערב הוא צורך ממשי, אך ממש לא ישים ברוב המקרים – הרי אי אפשר להגיע לטיפת חלב מתי שבא לנו, צריך לתאם תור מראש, לעיתים גם דרך פקס (כן, כן…עדיין עובד המוצר הזה) ואז לקוות שהתינוק שלנו במשקל הראוי.

בעידן שלנו, שנת 2020 ("עידן הקורונה") מאופיינת כעידן בו כל השירותים עברו להיות שירותים מרחוק, ולכן לא ניתן לקבוע תור תכוף לטיפת חלב אלא רק במידה והגיע מועד חיסון שגרתי. 

אכן מצב לא פשוט, אימהות רבות היו מעוניינות להיות עם היד על הדופק ולמדוד משקל תינוק בנוחות הביתית.

אמבטיית משקל ייחודית לתינוק

לאחרונה ממש הושק פתרון אחד על ידי חברת אקווה סקייל לשלושה מוצרים שונים, פתרון שייקל עליכם במעקב אחר משקל הילד בסביבה הנוחה ביותר לתינוק שלכם. המוצר הוא פיתוח ופטנט כחול לבן, עבר עשרות מבחנים בעל תקן אירופאי ותקן אמריקאי CPSC ו ASTM ועובר במפעל עשרות בדיקות איכות QA ו QC.

אמבטית משקל

באמבטיה הייחודית שיכולה להחליף כל אמבטית תינוק רגילה, מותקן צ'יפ מיוחד המחשב את התנודתיות של המים ובהתאמה גם את התזוזות של התינוק כך שהשקילה בתוך האמבטיה מאוד מדויקת.

דבר נוסף מאוד חדשני באמבטיה, היא שאין צורך בדפני, המוצר הנלווה להתאמת גוף התינוק לאמבטיה שניתן להסרה. באמבטיה המיוחדת הזו ניתן להשתמש עד גיל שנתיים, וניתן לשקול בה בכל עת את משקל הילד שלכם.

חשוב לציין כי האמבטיה של אקווה סקייל כוללת פונקציית זיכרון וזוכרת את השקילה האחרונה שנמדדה.

את המשקל ניתן להגדיר כקילוגרמים או פאונד. בנוסף, בדומה לאמבטיות תינוק המוכרות, גם באמבטיה של אקווה סקייל יש פתח המיועד לצינור מיוחד לניקוז מהיר של המים ישירות לתוך האמבטיה דלכם.

מד טמפרטורה

נכון שיש מד טמפרטורה מיוחד שניתן למדוד איתו, אולם לאחר תקופה מסוימת הורים רבים מחליפים את המד במרפק שלהם ומניחים מהי הטמפרטורה הרצויה לתינוק שלהם.

זה לא שמדובר בהורים לא טובים, או בהורים שלא אכפת להם – אלא להיפך – מדובר בהורים מנוסים מספיק כדי להכיר את הטמפרטורה הרצויה שטובה לילד שלהם. אולם, מה יותר מרגיע מלדעת באופן מדויק, באמצעות אמבטיה דיגיטלית – את הטמפטורה המדויקת שתהיה טובה לילד שלכם? מבלי להסתמך על תחושות במרפק כף היד וכולי? לפעמים, לתינוק שלכם, לא ממש מתחשק להתקלח והוא צורח בקולי קולות (כן הם לא ממש אוהבים להתלבש או להתפשט) והדבר שאתם לא רוצים להתחיל להתעסק איתו הוא קירור או חימום המים כמו שצריך?

באמבטיה הדיגיטלית של אקווה סקייל טמפרטורת המים מתעדכנת אוטומטית ובאופן מתמשך על ידי מד טמפרטורה במהלך הרחצה, כדי לוודא שהמים לא קרים או חמים מדי עבור התינוק.

את הטמפרטורה אפשר להציג כצלזיוס או פרנהייט.

מוצר בטיחותי ונוח 

האמבטיה בטיחותית מאוד וכוללת משטח נגד החלקה שמטרתו למנוע את החלקת התינוק במהלך הרחצה. 

האמבטיה בטוחה לשימוש מגיל לידה ועד גיל שנתיים (24 חודשים).

בטיחותי יותר מכל אמבטיה שנמכרת בישראל – האמבטיה כוללת משטח נגד החלקה, מונע את החלקת התינוק במהלך הרחצה.

האמבטיה מתאימה מגיל לידה ועד 24 חודשים.

האמבטיה עשויה מפלסטיק איכותי וחזק שנשמר לאורך זמן ללא בלאי ומגיעה עם שנה של אחריות.

המוצר עבר עשרות מבחנים בעל תקן אירופאי ותקן אמריקאי CPSC ו ASTM 

המוצר עד היום עובר במפעל עשרות בדיקות איכות QA ו QC.

אז… האם כדאי לקנות את המוצר או לוותר עליו?

אנחנו במאמי מרקט אוהבות להמליץ על מוצרים שלדעתנו יהיו פתרונות משתלמים בסופו של דבר עבור האם והמשפחה כולה.

מחיר משתלם

בחישוב גס העלויות השונות של שלושת המוצרים – אמבטיה לתינוק, משקל לתינוק ומד טמפרטורה לאמבטיה מסתכמים ב:

אמבטיה לתינוק – 129-149 שקלים.

מד חום למדידת טמפרטורה – נע בין 39 – 109 שקלים

משקל לתינוק – 176 – 599 שקלים.

מכאן ניתן לראות כי החישוב הכולל יכול להגיע למעל 500 שקלים מאוד בקלות.

האמבטיה החדשה של אקווה סקייל מגיעה למחיר השקה מיוחד של 390 שקלים בלבד והיא משתלמת בהחלט לצרכנים הישראלים בעידן של היום.

עיצוב חדשני

מבחינת המוצר נראה שהוא פותח תוך חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר: מהצג דיגיטלי המראה את כל הנתונים בצורה נוחה, עיצוב פשוט ונוח למצג התינוק, הענקת תמיכה מלאה ובטוחה של הצוואר והגוף כולו, התאמה עד גיל 24 חודשים ועד מודד טמפרטורה מדויק לשמירה בטוחה של התינוק שלכם בתוך האמבטיה.

מבחינת שני הפיצ'רים המשקל והמדחום – לחודשים הראשונים אכן מצוין למעקב התפתחות התינוק, אולם לאחר זמן מה כנראה שתמצאו את עצמכם פחות משתמשים בהם אך כאמור בתחשיב הכולל של המוצרים, אם ממילא התכוונתם לקנות מד חום ומשקל לתינוק – אז כדאי לשלב אותם עם האמבטיה.

הצד הדיגיטלי עובד על בטריות שניתן לקנות בכל חנות במידה ועבר זמן מהשימוש הראשוני ולכן ניתן להשתמש באמבטיה לילדים הבאים או להעביר הלאה לבני משפחה וחברים.

המוצר מקבל אצלנו את הציון 3.5 מתוך 5 ומומלץ לקנייה במחיר ההשקה המיוחד.

לא רק זאת, מהחברה נמסר לנו כי עובדים על אפליקציה ייעודית לאמבטיה למעקב נוח וקרוב יותר אחר נתוני המשקל של התינוק.

את או מישהי שקרובה לך צריכה ללדת בקרוב? זוהי המתנה הכי מקורית וטובה שתקני לך ולתינוק שלך. למען השקט הנפשי שלכם ההורים, במיוחד בתקופה של חוסר וודאות כמו היום.

לפרטים נוספים על הפטנט הרשום ולקנייה – לחצו כאן!


יש לך רעיון לשיתוף פעולה?
רוצה לכתוב בבלוג שלנו?
מעוניינת לפרסם את העסק שלך?

צרי עימנו קשר!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

דילוג לתוכן